Protocol d’ús de les instal·lacions
PROTOCOL D’ÚS DE LES INSTAL·LACIONS
A partir del dilluns 23 de novembre de 2020 i seguint les instruccions del govern i les autoritats sanitàries ens caldrà prendre una sèrie de mesures, algunes vigents i altres de noves o recuperades per tal de poder seguir donant el màxim de servei als socis i poder seguir gaudint del club:
MESURES GENERALS
- Per accedir al club, serà obligatori la presentació del carnet de soci.
- Caldrà portar la mascareta posada en tots els desplaçaments que es facin dins del club i fins entrar a la instal·lació triada per fer l’activitat.
- Si algú no en porta, en tenim a les dues consergeries a preu de cost
- Hi ha repartit per tot el club dispensadors de gel hidroalcohòlic
- Caldrà respectar la distància de Seguretat
- Es prendrà la temperatura a tots els usuaris, o caldrà presentar document d’auto responsabilitat acreditant que no es tenen símptomes
- No es podran utilitzar les dutxes dels vestidors
- No es podran utilitzar els vestidors amb excepció dels usuaris de piscina que podran entrar a canviar-se.
- Per fer pagaments, es recomana fer servir el sistema moneder del club o la tarja del banc. Cal evitar el pagament en metàl·lic.
- Una vegada acabada l’activitat caldrà abandonar el club
MESURES GIMNÀS I PISCINA
- Per accedir al gimnàs, caldrà fer-ho per la porta de baix del pavelló. Cal tenir control de tothom que entra a l’edifici.
- La porta de dalt serà exclusivament per sortir del pavelló
- L’aforament del gimnàs estarà restringit al 30%, per la qual cosa podran gaudir un màxim de 25 persones del gimnàs, i al 50% el de la piscina, 2 persones per carril.
- Quan acabeu l’activitat a les màquines, caldrà desinfectar-les. Tindreu líquids desinfectants i paper per eixugar-les, repartits per tot el gimnàs.